Wednesday 15 February 2012

Jem Ohh Jem..!!

kenapa lah lately ni asik jem je yerk..??? orang2 mesia ni sumenye kaya-kaya blako lah...huhh..mejoritinya  bawak kete sendiri g keje..kot la nak share2 ker..car pool gituuu..tapi yg masalah nye tuan punye blog ni pun same jgk..hahaha..dulu masa awal2 kawen tu aku g keje tumpang member ni haa..die dok klang pastu pick up kami-kami ni kat area sek 7..tapi skang tidak lagiiii....kalu dulu 1 kete = 4 orang, skang ni 4 kete = 4 orang....itu salah satu sebab yang menyumbang kepada ke'jem'an disekitar lembah klang nih...


nak dijadikan citernye..alkisah tayyyiiibbbb...semalam aku balik smpai umah kul 7..oh tidaaakkkk!!!! selalunya 5.45pm aku dah bukak pintu pagar umah, tapi semalam masih menekan pedal minyak dan break...grrrrrr....hujan katenye...sangat lebat sampai xnmpak jalan..terpaksalah aku merapatkan kepala aku ni kat cermin depan tuh...dagu melekat kat stereng, mata perlu dibukak sebesar-besarnya...(cube imagine rupe aku time tuh...)


hahahaha....tapi redha je lah..nk wat cmne..sudah ditakdirkan..kehkehkeh..


banjir di shah alam

sempat lg tue snap pic..

5 comments:

aShEMaSt said...

mana tak jem nya..ada orang tu sampai 3 kereta..nasib la aisy tk ley bawak,kalu tak tiga2 keta atas jalan... ;p

NaNeMouS said...

org tu bole la ckp..mntang2 la g keje 5mnt ja...huhhhhh..

working mom... said...

ahaaa....ko lah penyumbang ke'jem'an jalan raya anem...jgn nak merungut...hehehehhee, contohi saya...mari berkongsi kereta...hahahhaha

NaNeMouS said...

hahahaha...nak wat cmne, orang dh xsudi nk share kete ngan kite kan...nnt keje putrajaya bleh tumpang k.ngah..jimaaatt

working mom... said...

oraittttt... :P