Sunday 19 June 2011

Hari Bapa vs Merajuk

hari ahad lepas adalah sambutan hari bapa seMalaya.


bler teringat balik kisah hari ahad lepas rase cam nk trgelak pon ade. bgun pg2 siapkn my hero cilik, siapkn diri sndiri n also MR.A pastu gerak ke sunway pyramid. mule2 g brkfast dlu kt mcd, kbtulan nafsu shopping aku mmbuak2 dtg n pe lg..SHOPPINGGGGGG!!!!. msuk butik Charles & Keith kononnye nk survey henbeg. ade yg aku brkenan, nice gak la beg tu. nk dijadikn cter, butik tu tgh ade sale n gantung banner 50% sale. aku ingt sume item sale 50% ghupenyer kne tgok kt tnda hrga ade yg 10% 20% smpaila 50%. tipah trtipu. biasela, trick org bisnes kannnn..aku pn amikla beg ni RM168 then -50% jdla RM80 cm tu la (dlm kpla otak aku) rupe2nye juz 10% je diskaunnyerrr..grr..tba2 MR.A gelak gler2..aku jd BENGANG thp gaban. terus mood aku down. die pujuk2 aku wat dek, trus msuk MNG n sale gler gler gler..aku menyopping mengikut nafsu aku yg tgh mmbuak3 tuh n lpas geram kt MR.A..arrgghhh..smpaila aku lupe tujuan sbnrnye adalah utk mnyambut 'HARI BAPA'..................................................................................... dah setel mmbeli belah, aku pn ajak MR.A balik. mood xstabil lg. kami pn pulang dgn mulut msg2 yg muncung 100mm kedepan..juz imagine k.
.
.
.
smpai umah, rehat2kn diri n tidoooo..kul 5pm bangun, mood da stabil. rse cm nk pujuk MR.A tp ego meninggi..hehe. aku gunekn my hero cilik tuk pujuk papa die. hahaha brjaya nmpknye n simple word kuar dr mulut MR.A : "gelak pn nk merajuk" aku malu smbil menundukkan muka aku..heheeh..then ktorang decide tuk kuar n clbrate HARI BAPA yg sbnar n w/o merajuk di RESTORAN BUMBU DESA@midvalley(fav restoran MR.A, tmpat yg tenang n food ala2 di Bandung)..layanlh pic kami n---->

Bumbu Desa (resepi Sunda)


sy yg lapar


nice place


makanan kami..yummy


jus kelapa


es kelapa muda


tgh 'LAYAN' kaki barney

2 comments:

! Arjunakirana ! said...

3 jeeeee... adeiiii... hahahah... jom jom layannn

MARIA LIZA said...

Nem, kena buat link so, that senang org nak follow blog kau