Thursday 16 June 2011

Hepy Fathers Day

happy fathers day to my ABAH n MR.A.. 

celebration thn ni still the same kot dgn thn2 lepas. outing n dinner together gether. cadang2 nk msk kt dapur kecik aku tu, tp trpaksa dibatalkan sbb my hero cilik tu dengki betol kalu tgok mama die masak. wat2 dtg kt dapur, then saje wat2 cbuk. pastu akal die yg plg bijak, g hantuk kepala dia kt krusi mkn..pe lagi, melalak la 1 shah alam leh dgr. huh. AISY AISY.. menguji kesabaran betol la. tapiiiiiii that 1 strong reason to xplain to my MR.A yg aku xbleh nk msk. aku suka aku suka.

ok, balik pd tajuk asal, MR.A lak cadang nk g BUKIT TINGGI, PAHANG. tp boring la, juz nothing kt atas tu. snap snap pic 'klik' sana 'klik' sini da abes. my experience sblm ni kami (MR.A, aku & ashemast) g sana cuma amik masa 1 hour je tuk round kawasan tu. dah tu g taman arnab kt bwh tue. mmmmm, layanla pic2 kami ni...

Kami (ashemast, me & MR.A)


Love love giteww


ehem


FYI, AISY belum wujud lg
mmmm..mane2 pn xpe, yg pntg aku nk clbrate gak sbg tanda aku n AISY menghargai MR.A. almaklumla MR.A dh menjalankan tugas sbg lead of our family dgn baik. cehhh, puji lbh2 ni ade la yg aku nak..hehe. antara 10 tugas2 yg patut dihargai adelah:
  1. tlg jaga my hero cilik bler aku ngemas rumah
  2. tukar pampers my hero cilik b4 anta umah pngasuh
  3. menyupport minyak kete aku tuk aku g keje shah alam - KL
  4. tlg merepair kete kalu kete wat hal
  5. basuhkn kete aku walupn kt carwash
  6. sometimes byrkn installment kete aku
  7. memenuhi permintaan aku bler time SHOPPING!!!..ni yg plg best
  8. elaun bulanan utk aku shop2..hehehe
  9. buangkn smph bler dh penuh
  10. bwk kami jenjalan time cuti pnjang
to MR.A------------------> berjuta terima kasih sbb melindungi, menjaga n menyara KAMI

to ABAH-----------------> berjuta terima kasih sbb mmbesarkan, menyekolahkan, men'universitikan n mewalikan aku kawen dgn MR.A

No comments: