Wednesday 22 June 2011

lelaki vs kereta

MR.A sgt menyukai kereta dan segala bagai komponen2 yg ade kt dlm kereta dan itulah hobi dia since dia amik  diploma in AUTOMATIF, fyi b4 die amik course ni die xtau pn ape dia automotif tuu. aku bkn xmemahami tp aku cube tuk memahami. mmmmm susah nk memahami. MR.A pnh ckp kt aku yg aku xbleh nk kacau hobi die tu..wutever lah yg pastinye die sgt melayan hobi aku plak iaitu SHOPPINGGG..ngeee..so, aku xde hak utk menidakkan ape yg MR.A suke..layan je lah. asalkn kete aku pn die jaga. aku tau bwk je, even pam tyr kete pn aku xtau. hahaha.


ari ahad ni MR.A dah plan nk naik FRASER HILL dgn ahli2 club kete die. RIDE N RELAX katanya. tapiiiiiii, die xajak aku pun..uwaaaaaa!!!!..sedeynye..xpela, biarlah aku mmbawa hati yg lara bersama2 my hero cilik tu. ade sape2 nk temankan saya hari mggu ni?...........

pesyen cmni la kete MR.A tu
: ihsan dari encik gugel


No comments: