Wednesday 24 August 2011

Bila Aisy Pandai Jalan..

Dah seminggu My Hero CiLiK tu pandai berjalan..asik3 nk jalan jer..xbleh brenti..terkedek2..comel gler ahh..haha..

Dulu mse blom berjalan letih nk dukung die, skang ni xlarat nk kejar plak..kalu dh berjalan xbleh stop..lagi 1, My Hero CiLiK baru dapat perangai baru..1 hari tu kami bwk die g shpping complex, bagi la die brjalan sendiri..sume org die langgar..pastu aku angkat la die, tkut terjatuh..pastuuuuuuu die punya mengamuk..MasyaAllah..menangis sekuat hati sambil lentik2an badan..1 mall dgr suara die..dimanakah dia dpt perangai ini??? adakah kesilapan aku semasa mengandung?? Ya Rabbi.......sgt menguji ye..

Inilah doa aku yang aku panjatkan kepadaMu setiap kali lepas solat..."Ya Allah Ya Tuhanku...Kau jadikanlah anak2 ku sebagai seorang anak yang soleh dan mendengar kata ibubapanya"..amiiiinnn

next entri aku upload gambar My Hero CiLiK trkedek2 berjalan yerk..caucincau..

2 comments:

MARIA LIZA said...

akhirnya berjalan juga dak Aisy...barulah macho raya nanti...boleh tahan amukan dia ye...takpe le Nem sekali-sekala melepaskan perasaan...

NaNeMouS said...

bkn skali skala skang ni..tp acap kali..ngengggg