Wednesday 3 August 2011

baju ape??? BAJU RAYAAA.....

arini da masuk hari ke-4 umat islam berpuasa..xlama lagi nk raya...yeaaahhhhh..kwn2 sume dah ber'shopping'???mmmmm...saya??? 85% ready..tuk My Hero CiLiK, sumenye setel..huh, mamapapa kemudian pn xpe..xde bju raya pn xpe, demi anak kan...kehkekekeh..tp cm mustahil plak xde baju raya ...

baju melayu My Hero CiLiK n Mr.A dah anta tempah since April lg..bln lps g ambik, try2 tuk My Hero CiLiK, tgok2 tgn terpendek la plak..kena la alter semula..la ni, blum ambik lg..baju tuk jln2 aku sediakan 5pasang utk die..baju baby/toddler ni aku suka beli kt COTTON ON KID..design bju yg menarik, simple xover sgt n harga yg worth it laa...butik ni ade kt SUNWAY PIRAMID jer..marilah sama2 kite memenuhi butik ni yeaa...
tgok tu, dr luar pn dah rasa 'sence of welcome'...
mcm2 adaaaaa....
untuk aku plak, wowwww!!! aku ade 6psg baju raya la thn ni...ekekeke..sbnrnye aku buat 3psg jer, lg 3psg tu thn lps punye..memandang thn lepas My Hero CiLiK bru berusia 4bln n still breastfeed aku mls la nk pkai bju2 yg mengikut bntuk bdn ni..baju kurung sudah..ssh lak nk selak2 kan..so, aku carry 4ward ke thn ni laa..thn ni bleh la aku berfesyen2 skit coz My Hero CiLiK pn dh besar n minum susu formula..Mr. A plak, baju melayu dah siap..tggal nk cari kemeja n t-shirt jer..tema baju raya KAMI tahun ni adalahhh.....MERAH HITAM.. 

selamat berpuasa n salam RAMADHAN semua...

2 comments:

MARIA LIZA said...

amboi semangat tul mama aisy ni raya thn ni...

NaNeMouS said...

hehehe..bkn tahun ni jer, tiap2 tahun pn..