Sunday 14 August 2011

IFTAR-ing

syukur alhamdulillah..dh 15 hari kte berposa..entri kali ni juz nk cerite kemeriahan berbuka pose mggu yg lalu..

SABTU- berbuka beramai2 bersama sanaksaudara, kazenmazen, mkcikpkcik dan nenda terchinta di kampung halaman - IJOK..ini merupakan salah satu aktiviti tahunan kami sekeluarga..meriahnya mcm dah raya..walaweeyy..sgt menerujakan dan menggembirakan saya!! sumenye ade kecuali my untie yg dok kt sabah..thn dpn insyaallah bleh join yea ma..konsep brbuka yang diterapkan adalah------> PORTLUCK..msg2 kene bwk mknn sndiri, xkira la tnjuktunjuk bazaar n ade jgk yg tnjuk terer..aku???? kali ni aku tnjuk terer...ekekekeke..menjadikah??? ok la, tp blum tahap memuaskan..menu aku : kuew teow goreng dgn 'rich choc pudding'..
gambar xsempat di'snap' sbb masingmasing dengan lahap nye makanmakan..

AHAD- berbuka bersama anak-anak yatim (lupe la pulop nama apa) di HOTEL DE PALMA, shah alam..wahhhh, mcm artis plak aku..hahahaha...xdela, aku hanya insan biasa..mmmmm, bler pikirkan nasib diorang ni aku jd sedih seketika..uwaaaa..aku memanjatkn syukur kpd ILAHI kerana msih mempunyai keluarga dan insan yg menyayangi aku..AMIIINNNN
menu yg ade hmmmm ok la..kambing golek, mskn kelantan, melaka, n.sembilan, lauk kenduri n kueh mueh..smbil makanmakan kami dihiburkan dengan nyanyian dr JAY JAY n KUMPULAN SAF-ONE..ok la smpai disini saja entri tuk arini..mari layan gmbar KAMI....

AISY dlm mood heppy

Mr.A yg xbenti2 mkn

aku yg dah kenyang

AISY tgh layan uncle Jay Jay's show

5 comments:

MARIA LIZA said...

kambing golek...baik punye...

Syaibah_Kama said...

jeles tau...buka puasa ramai2..sob2.

NaNeMouS said...

k.maria: mmg terbaikkk..

cae: saje tulis utk buat kamu jeles..wakakakakaka(bygkn muka sy plg jht sdg ketawa)

aShEMaSt said...

aisy da panjang!! deyumsss!

NaNeMouS said...

not panjang, but tinggi ye ibuuu...