Sunday 31 July 2011

my heppy 27th

tanggal 31 Julai 1984 aku dilahirkan oleh mak aku di teratak kami di kampung bukit badong..xdpt bayangkan cmne mak aku lahirkan aku kt umah w/o doktor n nurse..tu lah namanya pengorbanan seorang ibu..terima kasih mak coz melahirkan n membesarkan kakak..sayang mak..

hari ini genaplah umur aku 27 thn..sedikit sebanyak aku rasa hidup aku dah lengkap krn telah dikurniakan ibu bapa yang penyayang, suami yg bertanggungjawab n anak yang sihat..ape lagi yg aku nak???? anak lagi, tmpat tinggal berkepunyaan sah oleh FARIZA HANIM BT MUHAMAD JAMIL (50% lg nk dpt), kereta (ada hutang rm8000 lagi)...dan yg penting kesihatan yg baik supaya aku xmerisaukan org sekeliling aku..

sambutan tahun ni, biasa2 jer coz jatuh pada 30 syaaban iaitu sehari sblum puasa..juz pegi makanmakan kat The Manhattan Fish Market..



mmmm...yummy yummy
xlupa juga nk mengucapkan jutaan terima kasih kpd Mr.A kerana memberi sy hadiah ini...love love love u dear...muuuaaahhhh..smoga hidup kita lebih diberkati oleh-Nya...

samsung galaxy S

4 comments:

MARIA LIZA said...

Happy Belated Birthday Nem...

NaNeMouS said...

tq k.maria

working mom... said...

wah...bestnyer hadiah awakkk.. :)
hepi belated besday !

NaNeMouS said...

tq k.ngah..dpt adiah ni sbb hp lama da bleh msuk muzium..keypad pn da trcabut2..