Wednesday 20 July 2011

mOod hari ini = 0 0 0

sangat xde mood arini..sbb da xsbr nk ke perlis pada esok hari..wink* wink*..


Mr.A ckp, bsok nk gerak ke perlis awal2 pagi kalu bleh selepas subuh..fuhhhhhh..gerak awal, smpai pn awal..leh ronda2 ke Padang Besar dulu..yehooo..beli periuk, pulut n bla bla bla..dan yg plg penting, nk mkn puluit mangga..superb beb!!


pulut mangga kegemaran saya


somtam kegemaran Mr.A
Tujuan sebenar saya ke Perlis adalah untuk......."MY BESFREN WEDDING"...mmm xsbr rsenye nk tgok die jd pengantin. mse aku kawen dlu die la pengapit/pengepit..jd PA xbertauliah sepanjang majlis tu berjalan..pakaikn inai kat jari, jd drebar aku ke mana2..almaklumlah, darah manis xbleh bwk kete..hehe.. 'dia' yang aku maksudkan adalah NOR ASMA BT NORDIN....terima kasih kawan utk semuanya..doakan kamu kekal bahagia hingga hujung nyawa..sayang kamu!!!!

1 comment:

working mom... said...

waaaaaa..sedapnye somtham !!...